Petanque

Efter afholdelse af Stevnsmesterskaberne i petanque i efteråret 2012, fik en håndfuld Holtugborgere blod på petanquetanden, og nu er lavet en lækker bane på “Grønningen”. Man vil kunne gå i læ for eventuel regn i en shelter. I shelteren vil man også kunne overnatte, skulle man lyste det. Der bliver ligeledes et overdækket område, hvor der kan grille m.m.
Holtugs petanquehold havde selvfølgelig forventet at hjemtage trofæet i Stevnsmesterskaberne allerede i 2013 – det er klart! :-). Det holdt ikke helt – men i 2014 var forventninger og ambitioner ikke blevet mindre og sørme om ikke Holtug hjemtog pokal og Stevnsmesterskabet i petanque for landsbyer.

Her ses vinderholdet 2014:
IMG_0901

”Petanqueholdet” spiller, på banen på ”Grønningen”. Fra årsskiftet om søndagen kl. 11.00 og til?? (hvis vejr og temperaturer tillader det!!). Når dagene begynder at blive lidt lysere (fra ca. 1. marts) vil der også blive spillet på mandage.
Få opdaterede informationer på Borgerforeningens Facebookside og på opslagstavlen ved ”Grønningen”. Alle er naturligvis velkomne til at bruge Petanquebanen når som helst!!